Vrácení a výměna zboží

Kdy nám můžete zboží zaslat zpět?

Ne vždy se podaří vybrat po internetu zboží, které odpovídá vašim představám. A my to chápeme. Proto vám nabízíme možnost vrátit zboží bez udání důvodu a to až do 30 dní po jeho vyzvednutí, případně jej můžete vyměnit za jinou variantu. Jen prosím mějte na mysli, že zboží musí být nepoškozené, nepoužívané a v originálním balení. Pokud bude vše v pořádku, peníze vrátíme zpět na váš účet nejdéle do čtrnácti dní.

Jak nás informovat o vrácení zboží?  

Stačí, když nám dáte vědět na náš email [email protected]. Do zásilky pak přiložte náš formulář o odstoupení od smlouvy.

Jak zboží zabalit? 

Pokud to jde, zkuste prosím zboží poslat zpět v původním obalu. Na planetě je spousta odpadu a proč přidělávat nový. U našich recyklovaných plastových pytlů můžete využit dvojitého systému zalepování. Po odtržení horního uzavírání v oblasti perforovaní máte k dispozici ještě jeden nepoužitý lepící pásek.

Pytel
Pytel zavirani
Pytel trh

Jak zaslat zboží zpět?

Snažíme se vám udělat život jednoduchý. Proto stačí zboží doma dobře zabalit a dojít na nejbližší pobočku Zásilkovny. Stačí obsluze nahlásit naše číslo 92897428. Obsluha vytiskne štítek a balíček už míří k nám. 

Nevíte, kde je nejbližší podací místo? Mrkněte se přímo na stránky Zásilkovny. Hned, jakmile zboží dostaneme zpět, pošleme vám email a samozřejmě hlavně peníze na váš účet. Jen si dovolíme původní kupní částku ponížit o 50 Kč. Tolik nás totiž přesně stojí zpětné poslání.

 

reklamace

I mistr tesař se někdy utne. Znáte to. Pokud se nám něco nepovede, bereme za to plnou zodpovědnost. Určitě nám dejte vědět emailem, či telefonem. Do zásilky přiložte vyplněný Reklamační formulář. Dále postupujte jako v případě výměny zboží. V tomto případě ale poštovné platíme my.

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte. Tak nám napište [email protected] nebo zavolejte na číslo +420 774 218 298. Jsme tu pro vás.